Glc 34+5 im kızlar aşşağıya doğru bi genişleme hissediyorum arada kasılma mı oluyor o anlamadım ilk Doğumum olacak inşallah rahimde genişleme gibi hissediyorum o anda da çok az ağrı korkmalı mıyım hastaneye gitmem gerekir mi ?????
Mom092 Glc bende 34 haftalik oldm ayni sekilde hissediyorum asagiya baski var sık sıkta kasılma oluyor haftaya kontrolum var sorucam doktoruma 🥴
lagertha Glc ben de 34. Haftadayim doktoruma sordum normal artik olacak demisti yururken felan aniden sizi geliyor sonra geçiyor doguma hazirlaniyor sanirim bebisler 🥰
hlyakoglu Mom092 sık sık kasilma oluyorsa toplanma şeklinde sancı olabilir nts de çıkıyor benim öyle oldu
Oznuryunus Bende 35 haftaligim dün kasilmalarimdan uyuyamadım bilgisi olan söylesin bende çok merak ediyorum
Glc Duru999 aynen bebek hareketli Edimce hafif bi sancı ve rahmin en aşağısında genişleme gibi hissediyorum
Oznuryunus Srmnn valla benim kendimi bildim bileli hep hareketli doktora soruyorum bu kadar hareketli olması normal mi diye normal dedi ama benim ki hep hareketli
Duru999 Glc ayni ya( korkuyorum her gun bu gunde gecdi cok sukur diyorum. Allahin izniyle vakti zamaninda gelsinler🤲
Oznuryunus Glc benimde sol tarafima biri bıçak sokuyo sanki alt tarafimda karıncalanma oluyor ağrı değilde
Srmnn Glc benimde bazen çok bazen az hareketli bazen çok telaş yapıyorum. Bazen derinden oluyor bazen daha fazla hissediyorum
lagertha Glc erken gelmesin ama bebis gelse bile korkmamiza gerek yok sanirim bu hafta dogan saglikli cok bebek var. Yine de vaktinde gelsinler tabi. Benim de aklimi o an eyvah doguruyorum panigi aliyor ama sizi gecince rahatlıyorum
hlyakoglu Glc belden ağrı girip karında toplanma oluyorsa düzenli aralıklarla sık sık yani sancı olabilir