Burcikkk Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var kan pıhtılaşması olan anne arkadaşlarım doğumunuz sezeryan nasıl gerçekleşti, internette kan pıhtılaşması olan gebeler spinal sezeryan olamaz diyor 😳
Bugleemm Burcikkk herhangi bir kan sulandırıcı kullanıyor musun? İğne ya da corasprin felan? Kan pıhtılaşması teşhisinde genelde iğne ya da corasprin veriyor doktorlar onu da 32-34. Haftadan sonra bıraktırıyor kanı sulandırdığı için yani ben duymadım sezeryan olamaz felan diye çünki bende sezeryan olucam miyomlarımdan dolayı ve doktorum 34. Haftadan sonra bıraktıracağını söyledi ☺️
MucizemOglum Burcikkk ben coraspirin kullanıyorum, 32. Haftada bırakıcam ama kuzenim doğum yapacağı güne kadar kullanmıştı bi problem olmadı. Doğumdan 1 gün önce kesince normal veya sezaryan doğum için yeterli oluyormş.
0101sevo Burcikkk İnternette yazılanlara bakma 2 arkadaşım da hem coraspin hem oksapar kullandı sezaryan a 12 saat kala iğneyi kestiler spinal oldular bi sıkıntı yapamadılar ben de senin gibi İnternette bakıp sordum biz yaptık ya dediler 😊
Sevv Burcikkk bende her iki gebeligimdede 32.haftama kadar coraspin kullandim.bana da dogum da cok kanaman olmasin diye biraktiriyoruz dedi. Ikiside sezeryan oldu.