Kızlar ben de 6+6 haftalık hamileyim 5 haftalıkken doktorum kalbini dinlemek için 3 hafta sonrasına yani 8 haftalıkken gelmemizi istedi. Ama 6 haftalıkken de kalp atışları duyulabiliyormuş. Doktorumuz neden bizi 8 haftalık olunca gelmemizi istemiş olabilir bir fikri olan var mı