Kuki canım ben 1 normal 2 sezaryen doğum yaptım inan gözüm korkmasa bidaha yaparım göze alamadığım doğumdan korkmak falan değil çocuk bakmaktan yani okakadar acı veren bişey olsa sonuncuyu cesaret edemezdim illaki acı ağrı olacak biraz ben 2.gün eve geldiğimde temizlik yapsam yapabilecek kadar iyi hissediyodum doğum sonrası kısa mesafeli bol bol yürüyüş çok önemli hızlı iyileşmek için yere eğilip bişey almayın ağar kaldırmayın ben her duştan sonra kesi yerimi fön makinasıyla kuruttum sonra pamuklu bi bez koydum üşütmemek için hiç bi şikayetim sorunum olmadı