Deletedmom_5 Merhabalar🖐🏻 şuan 6+1 im ama çok afedersiniz 4-5 günde bir tuvalete çıkıyorum ondada çok zorlanıyorum fazla ıkınmakta istemiyorum kasıklarım ağrıyor sonra. Siz neler yaptınız kabızlık için öneriniz neler?
Biyyy Deletedmom_5 Canım doktorunla iletişime geç şurup veriyor . Kuru incir , kuy erik vs. tüket ve bol su içmen gerekiyor. Aynı sorun bendede vardı ve sakın ıkınma ben o sekılde yaptıgım için lekelenmem geldı kabızlık şurubu aldım doktor tavsıyesıyle
Minik1 Deletedmom_5 abarmadan kefir iç kayısı kompostusu yap kendine şekersiz yada az şekerli bol su iç bunlar işe yaramazsa doktorun ilaç yazar belki