Nurunsl Benimki hic asiri hareketli olmadi zaten, bir de plesantam onde olduğu için aramizda yastik gibi duruyo ve hareket etse de anlayamiyodum. 30 a kadar boyle boyle geldik, daha küçük dedim, plesanta dedim ama hala ayni. Tabi artık hareket edince anlayabiliyorum kuvvetlendigi icin ancak hareket sayisi az. Hele ayaktaysam asla hareket etmiyor 🤷 siz ayaktayken hareket hissediyo musunuz?