Szsz baya bir karışmış yazdıklarınız, ama anladığım kadarıyla tiroidiniz yüksek ve ilaç verildi kullanmak istemiyorsunuz ? Tiroid, gebelikte geri plana atılacak bir şey değildir muhakkak ilaç kullanılmalı, yoksa bebekte bir takım sıkıntıları yol açabilir. Doktoru dinleyin, ilacınızı kullanın. Zararı yok, bebeğiniz için faydası var.