Elliks bana da aynı şeyi söyledi kontrolümde ve şekerin olabilir dedi. Şeker yükleme sonucunda da şekerim olduğunu öğrendim. Genel de şekerden oluyormuş canım. Bebek çok fazla çişini yaptığı için suyu artıyormuş. Şimdi diyet yapıyorum evde ölçüm cihazlarından aldım kendimce ölçüyorum dikkat etmeye çalışıyorum açlığımda sıkıntı yoktu zaten tokluk yüksekti bende ama dikkat ettiğimden midir bilmiyorum cihazda ne zaman ölçsem değerlerim normal. 1 ay var kontrolüme de