Minik1bey Canım bi doktora görün istersen, mantardır büyük ihtimalle ama bazen bebegin suyuda gelebiliyor. böle durumlarda antibiyotik alman gerekir yoksa riskli bi durum olabilir . Korkutmak icin söylemiyorum ama bilgin olsun aklında bulunsun. Cabuk yapılan bi test zarırı yok. Akıntı bir corba kaşıgı kadar dolduruyorsa ıslıklık olarak bu ihtimal düşünülmeli