Arasarzu ınsallah uygundur benim ilk dogum um normaldi cok sukur hemen ayaklandım kızım var 11.5 aylık onun ıcın istiyorum normal dogumu bize bakacak kimse yok canım annem baska memlekette doguma kaynanama gidecegım oda tek basına rahatsız evi tek oda sobalı bize bakamaz bile ınsallah hepimiz saglıklı alırız kucağımıza