Merhaba arkadaşlar ben doğum yapalı iki ay oldu ama burdan da vazgeçemedim 🤭🤭
Konuya geleyim bir sevdiğim ablam var çocuğu olmuyor. Çocuğu olması için 40 hamileden Ayetel Kürsi topluyorlar. Benim de aklıma burası geldi. Ablamın adı Hülya onun da bebeği olması için Allah rızası için Ayetel Kürsi okur musunuz okuyan okudum yazarsa sayı biliriz🥰
Şimdiden okuyanlara teşekkür ederim Allah razi olsun Rabbim kucağınıza sağ salim versin bebeklerinizi kucağınızda da koysun inşallah 🤲🙏