19 haftalık düşük yaptığımda o şekilde doğum yaptırmıslardi 3 tane vermişlerdi aralıklarla en sondaki doz bı 4saat kadar beni benden almıştı zor tabiki benimki ölü doğum olduğu için daha zor olmuştu ama sen bebisine sağlıcakla kavuşacağın ani düşün inan acılar sancılar hepsi geçer biter hiç birisi sonsuz değil inşallah kısa sürede sağlıcakla kucağıniza alırsınız korkmayın sizin en özel gününüz eninde sonunda bitiyor