dilek1 sakın soyma cnm normal yara olmaya başlamıs kremini kullan sürekli smdiden 🙁 dogdugunda emdikxe daha kötü oluyo ama kremini kullanırsan daha rahat edersin gögsüünden sıkınca sıvıda gelir sakın sıkma ben 29 haftayım suan skınca geliyo annem sıkma sütünü tutamaZsın emdikce kendiliginden akar dedi soyma sakın kalsın öle kendiliginden syulsun