Merhaba kızlar ara ara yumurtalıklarımı hissediyorum sanki zonkluyormuş gibi 1 ay önce dış gebelikten metotreksat iğnesi oldum ondan kaynaklı olabilir mi betam herşey yerinde düştü fakat ara ara sancı giriyor dayanılmıcak kadar değil ama neden olabilir