Meral11 benimde 30+4te 1565ti burda baktığım kadarıyla düşük gibi gelmişti ama şöylede düşünmek lzm asıl kiloları şimdi almaya başlayacaklar ayrıca ölçümlerde hata payıda çok fazla oluyor doktor 4 dedi ultrasonda ama 3 doğdu gibi durumlar çok fazla var bunlar işte benim bebişim hepimizden önce gidiyo diye her bloga yazanlar 🤭