Cagsel Merhbalar😌 sizlere bir sorum olacak hamile anneler için hangi bitki çayları içilebiliyor? Sık olmasada Zencefil ve ıhlamur içiyorum ama bazıları önermediğini söylüyor. Boğazım ağırmasın diye sıcak şeyler içmek istiyorum fakat çekiniyorum. Öneriniz var mıdır ?💛🙏🏻
SofiB Adaçayı ve bı karışık kış çayları vs kesinlikle yasak. Ihlamur 1 fincan içebiliyorsunuz bitkidir şifalıdır diye düşünmeyip abartmamak lazım bu dönemde. Yerine ılık süt, salep falan içebilirsiniz
Cagsel SofiB çok teşekkür ederim ilk aylarda olduğum için bulantım oluyor o yüzden süt çok tüketemiyorum. İlerleyen zamanlardan geçer umarım🙏🏻