Busraliasaf1 Merhabalar 24+3üm geçen ayın 18 inde kontrole gittiğimde kesemdeki suyun sınır seviyede olduğunu belirtti doktor bol bol sıvı tükettim 2gün önce tekrar gittiğimde doktor normale dönmüş dedi yaşayan varmı.
ysfali06 Busraliasaf1 en son cumartesi gittim bana da sınırda dedi hergün havuç yiyorum suyu daha çok içmeye çalışıyorum. Dünde ayrıntılıya gittim orada da suyu gayet iyi dedi bakalım kendi doktorum ne diyecek 🤷♀️