Alininannesi35 38+3 olduk kızlar bekliyorum normal doğum olucak inşallah kızımızın keyfini bekliyoruz hiç sancım falan da olmadı daha yalancı sancı da çekmedim 🤪
Alininannesi35 minik_kalbim İnan geçiyor sadece rahat ol hiç kasma kendini ben hiç kasmadım çok rahat bi hamilelik geçirdim sadece ilk zamanlar bulantım beni mahvetmişti ama zaman su gibi akıp geçti ama ne zaman 38 e girdim şu 3 gündür zaman geçmiyor 😂