Kızlar iyi geceler 😊 30. Haftamdayım araştırayım dedim gerekli olduğunu duydum ama çok fazla kafamda oturtabilmiş fikir edinmiş değilim. Göğüs pompası kullanıyo musunuz, kullanmayı düşünüyo musunuz. Manuel mi yoksa elektrikli mi tercih ediyosunuz kafam pompa ve biberon konusunda Allak bullak oldu 😑