Nurerdogan01 bende 33. Haftayım şuan, ve benim nası doğurcam düşüncelerim 30. Haftamda başladı ,bence şimdiden düşünme sadece bu anlarının tadını çıkar 🥰Ben öyle yaptım,en başından beri normal doğum vardı zaten aklımda ama dediğim gibi öncesinde düşünmedim daha henüz erken diye.Benim ki normal doğum pozisyonu almış onda bi sorun yok,eğer çatı muayenesidr normale uygun çıkarsa yapıştırcam normal doğumu😬 Onca insan yaptıysa ben neden yapamıyım ki diye düşüyorum hep,eğer tabi doktorum sezeryan önerirse asla normal diye diretmem o ayrı..