Kızlar ikinci gebeliğm ilkinde böyle bisey yaşamadıgm için merak ettimm. 37. Haftamdayim belimin arka tarafına ağrı giriyo ve büyük tuvaletimi tutamıyorum afedersiniz ishal değilim ama sık sık geliyo tutamicak duruma geliyorum. Ağrıda duzenli aralıklarla vurmuyo belime ama merak ettim acaba erken doğum belirtisi olabilirmi diye