Zeynepbera benimde 11. Haftamda şiddetli baş ağrısı ve mide bulantısı kusma olmuştu hastaneye gittiğimde tansiyonum yüksek çıkmıştı doktorum 20. Haftadan önce olduğu için gebelikten olmadığını büyük ihtimalle önceden beri tansiyon rahatsızlığım olduğunu belki gebelikte tetiklediğini söyledi. Kardiyolojiye yönlendirdi. Orası da holter EKG gibi sonuçlarıma baktı şimdilik çok yüksek olmadığını söyledi tuzsuz yememi diyet uygulamami söyledi. Benim 14-9 çıkıyordu. 15-10 üzeri olursa alfamet tansiyon ilacını veriyoruz ama en azından 20 haftalık olana kadar kullandirmamaya çalışıyoruz ilaç demişti. Daha sonra tansiyon yükselmesi devam edince perinatolojiye gittim 18. Haftada rahimde bir damarda daralma olduğunu öğrendim tansiyon sebebiyle olabileceğini söyledi asprin başlattı ondan sonra düzeldi tansiyonum 32. Haftadayim çok şükür. Uzun oldu kusura bakmayın 😊 ama mutlaka kardiyoloji ye gidin. Gebelikte tansiyon önemli. çok yüksekse tansiyon ilacı verebilir size.