24.haftamin sonlarindayim ve biraz iş yapsam ya da yapmama gerek bile kalmadan bazen ağrıyor anlamıyorum neden . Benim rahmim ters hamileliğimin başında da ağrı oldu hep rahmin ters olmasına yormustum ama şu an rahim normale döndü zaten hala ağrıyor . Hatta bazen öyle bir ağrıyor ki yattigim yerden dönerek kalkamıyorum çok canım yanıyor ya da oturup kalkamıyorum. Bu neden olur ve en önemlisi nasil geçer ? Doktora danistigimda normal olduğunu bebek büyüdüğü için vücudun uyum sağlamaya çalıştığını söylemisti iki hafta önce falan 😟