Sevgili anneler yarın öğlen yatışım yapılacak hastanede 40+2 günlük olduk ama bebeğimin suyu çok azaldı takip altında tutucaklar ve doğumu başlaticaklar ama benim hiç doğum belirtim yok ne su ne sancı ne Nişan hiç bişey
Başına gelen varmı böyle bı durum
Yatışım yapıldıktan sonra başıma ne gelecek kestiremiyorum ilk gebeliğim ve endişeliyim