Kızlar 12. Haftanın bitmesine 1 2 gün kaldı, karnım şiş mi yoksa çıktımı çözemiyorum normalde göbekli biri değilim en faz a armut göbeği gibi vardı, hamilelikte olan şişkinlik ne zaman iniyorda bebekle ilgili olan karın büyümesi ne zaman başlıyor, kafamda deli sorular bir kısmı gaz vs desek e gerisi sanki 3 bucuk aylık gibi 🤣🤣