Aysiim 3 gün oldu gebe olduğumu öğreneli.. kan testimde 2-3 haftalık olarak çıktı. Daha doktora gitmedim. Haftaya belki giderim. Ama adet sancısı gibi ağrılarım var. Belirli aralıklarla giriyor ağrı. Lekelenme kanama yok. İçimi rahatlatmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Beker Aysiim adet sancısı gibi sancılar normal zaten gebelikte adet belirtisi aynı canım kanaman olmadığı sürece sorun yok ama haftaya doktora da gitsen kalp atışı ve kese görünmez stres olursun ben 7. Hafta mı bekledim garanti olsun diye
Deletedmom15 Aysiim dr. kağan kocatepe hamilelikdeki adet hissiyatı için güzel bi video hazırlamişti youtubedn izleyebilrsn
ExpatMom Aysiim Ilk haftalarda adet agrisi gibi agrilar normal, benim de öyle olmustu. Oturup kalkarken, hapşırdiginda kramplarin olacak, bunlar da cok normal. Kanama ve lekelenme yoksa kafani takma.
Eminecengilukuslu Aysiim kanama lekelenme olursa telaş edin rahim büyüyor şimdi ya o yüzden oluyor ağrı birde ayaklarınızı sıcak tutun üşütmemeye çalışın hayırlı olsun 🙏
Aysiim Beker çok teşekkür ederim. İlk gebeliğim en azından içimi rahatlatmak için giderim diyordum ama bakalım belki beklerim..