gmzkbk Merhaba anneler biz 16+3.deyiz doktor dün bu gyno ferro sanol diye demir takviyeli ilacı yazdı. Bugün ilaca başladım ancak acayip bir kusma ve mide bulantısı sorunum var. Kullananlarda böyle sıkıntılar oldu mu, ne yaptınız 🤨
reyhan0508 gmzkbk merhaba benim de aynı sorun oldu bi süre içemedim çok kötü oluyordum doktora söyledim toz şeklinde başka birşey verdi onu hiç içemedim mecbur içmeye çalışıyorum içer içmez birşeyler yiyorum amcam öyle yapabiliyorum yoksa içemiyorum
Vildans gmzkbk geceleri uyumadan iki saat bisey yememeye calisiyorum uyurken atiyorum.sabah lari icilebilecek bi hap degil.cok agir
Astadavistabeybi gmzkbk günde 1 tane alıyorum bende sadece ilk günler ishal yaptı sadece ama sizi bu kadar kötü yaptıysa mutlaka doktorunuza söyleyin değiştiriyorlar
Lavinya8955 Ben hamileliğinin başından beri kullanıyorum. Normal bulantım vardı ama ilaçla alakalı değil. Bulantım da geçti zaten.
Caglacolak5237 Vildans midem çok kötü yanıyo yara var ilaç içince daha kötü oluyorum vitamin de olsa bıktım artık
gmzkbk Vildans uyumadan kullananlarda da sabah bulantısı olduğunu okudum siz de öyle bir sıkıntı oldu mu
gmzkbk Astadavistabeybi evet o da oldu acaba birkaç gün daha devam edip bu yan etkiler devam ederse mi sormalıyım bilemedim
Astadavistabeybi gmzkbk maltafor bende mise bulantısı yapıyordu doktorumuz değiştirdi bence doktorunuza sormalısınız beklemeyin derim ben
Melikelifeylul gmzkbk bana doktorum mide bulantısı yaparsa geceleri yatarken al demisti ilk verdiginde. Öyle de yapıyorum bulantı yapmadı. Sadece her sabah çok rahat bir şekilde tuvalete cikabiliyorum.(ishal denirse ) Kabız da yapmadı yani.
World gmzkbk ben aç karnına içtim bigün beni hayattan soğuttu. Bende gece yatarken içmeye başladım daha iyi geldi
gmzkbk World olmadı bende öyle yapayım gece bulantıdan uyandırıyor diyen olmuş inşallah aynı şeyi yaşamam 😟
Oznuryener19 gmzkbk Bana da verdi kapsül şeklindeydi midemi bulandiriyordu ve büyüklüğünden dolayı yutamıyordum gittim surubunu yazdı Allaha şükür onu içiyorum sabah akşam aç karnına minik minik kutular da tadını da çok güzel doktorunuza bi sorun belki değiştirir
Myssr gmzkbk olmiyo ben de ben 12 de basladm 30 dayim sadece hizli çalışıyor bağırsaklarm ama iyi geliyo o da