Canım 2 gün önceden çok saçma para içinn yapılmış hele ki bu dönemde… Salı günü inşAllah benimde doğumum olacak 2. Sezeryanım doktorum öğleden sonra yapacağız çok erken gelme bu dönemde hastanede çok vakit geçirme dedi…. testlerimi de Çarşamba yaptırdık. Pazartesi de inşAllah korona testi yapılacakmış zorunluymuş. Yani böyle olması gerekirken garip geldi açıkcası seninki