Arkadaşlar 7+1 günlük hamileyim tüp bebek ile ikiz hamileyim hastahaneye gittim kalp atışını duymaya birinin duydum.ama diğerini duyamadım daha sizce duyar miyim böyle olan varmı.hastahanede bir abla dediki ilk kalbi atan erkek dedi digeride kızdır ondan dedi sizce alakası var mı ??