Selam kızlar.Bugün adetimin geçtiği 2. Gün,Daha öncede yazmıştım ama çok heyecanlıyım tekrar yazmaya karar verdim 😂 Pco luyum normalde,En fazla 31. Günde hep adet olurum.Hiç adet belirtim yok sadece göğüslerim biraz ağrıyor.Hamilelik belirtisi de yok daha erken olduğunu düşünüyorum zaten.Ama hamile olabilir miyim bu ay da nasılsa hiç olmayacak diye takmamıştım.Çok merak ediyorum benim gibi olan varmı diye.Testi de şimdi yapmak istemiyorum belki adetim gecikmiştir diye içmediğim şey yok adet olayım diye.Maydanoz suyu.tarçın çayı folik asit kullandım belki adet olmama yardımcı olur diye.Siz ne düşünüyorsunuz ne yapmalıyım ??