Evet kizlar aranizda bilenler vardır. Normalde yarin suni sanciyla dogumum başlayacaktı ama kelebeğim bekleyemedi 😅😅 simdi isin komik olan kısmından basliyorum. Dun aksam nohut yemegi yedim ve fazla yemistim. Sabah 5 de bir karin agrisi nasil ama 😅😅😅 neuse ben nohut yedim ondan saniyorum tuvalete gidiyorum ıkınıyorum gelen giden yok saat 8 de sancilar 4 dakkaya bir düştü sonrasında dus aldim biraz gezeledim ve hastaneye gittim. Yatisim yapıldı 11 de kendi kendime sanci cekmeye basladim 2 de cok az suni sanci verdiler ve 2.30 da doguma alindim. 3 te ise bebegimi aldim kucağıma ben yalan soyleyemiycem kizlar cok ama cok zor oldu doğumum ama sonrasında bebegimi gorunce cok sukur dedim rahatladim. Allah hepimize hayirla cocuklarimizi kucagimiza almayi ve büyütmeyi nasip etsin