Fatma2277 Ceylan96 bende ortalama on dakika önce goguslerimden minik damlalar halinde şeffaf sıvı geldi, hemen sordum buradakilere normalmiş 😂 ama içim çok gıcık oldu 😂21+1
izmirsibel Fatma2277 canım ona ilk ağız sütü derler göğüslerini fazla sıkan sütyen takma ve sakın oynama geçenlerde bende aynısı oldu bende oynadım ve göğüs pedi kullandım 3 gün boyunca ve bir hormonun yükselmesinden dolayında olabiliyormuş dikkat et
Fatma2277 Ceylan96 bende sağ kalça ağrısı var 1 haftadır. O öldürüyor beni de şu son şeyi görünce onu falan unuttum 😂
Fatma2277 Ceylan96 bende ilk kendimden görüp de öğrendim 😂 şu an soklardayım 😂içim gıcık olduğu için bir daha bakamıyorum da 😂
Ceylan96 Busra34ybg aynı dertleri yaşıyoruz doktora sordum bebek büyüdüğü için ağırlık veriyormuş vücudumuza ondan bu ağrılar
dogamoms Ceylan96 biz de nasipse yarın 21.haftaya giriş yapıcaz bel ağrım var sadece o da bi bebeğim daha var onunla dinlenemiyorm ondan sanırım 🤷♀️🙈
Simge16 Bende yarın 21. Haftaya giriş yapıyorum. Ara ara bel ağrım dışında bir şeyim yok allaha şükür
busra_55 Ceylan96 ben de çok ayakta kalınca bel sırt kopuyor halsizlik çok var eee bütün enerji bebikte 🥰
Alsa9087 Bende de bel ve kasık ağrısı oluyor. Doktorum normal rahminde bebek gelişiyor büyüyor olacak dedi. Burun tıkanıklığı da var tabiki 😅