Busra066 Nasıl geçiyor hamilelik sürecimiz biraz sohbet edelim 🥰benim karnım bugün çok sert ve kasık kısmında ağrı var yaşayan var mı
Bibliophilia-1991 Busra066 benim de biraz ağrım var çatı kemiğimde ama gece sağıma soluma dönemiyorm kalkarsan zorlanıyorum ama normalde bişey yok yürürken falan iyim bunun dışında başka bir problemim yok şükür (28+3)
Nzrtnrvrdi Busra066 Selamün aleyküm 28+6 olduk çok şükür ilk gebeliğimde çok sakin bi oğluşum vardı ikinci gebeliğimde aşırı hareketli bi kızçe geliyo inşaallah bazen o kadar hareketli oluyor ki bütün enerjim bitiyor 🙂
Cemrreedemirci Sağ gögsümün altında inanılmaz ağrım var 2 gündür.. Karnım büyüdüğü için kaslar çekiyor deniyor ama nefes aldırmıyor bana
Busra066 Cemrreedemirci bende normal olduğunu duydum ama tabi içiniz rahat etmezse doktorunuza danışın
Dorukunannesifatma Bizde 29 haftalıgız… karnım çok sert , sırt ve bel agrım var , akşamları yemekten sonra çatlayacak gıbı oluyorum şişiyorum gaz problemi var gebelıgın basındn berı zaten sureklı çiş hayatım tuvalete gıtmekle gecıyor 😩
Nesrincente Dorukunannesifatma ben aksamları ekmegı kestim daha rahatım gunduzde gunler cok kısa oldugu ıcın yemiyorum bı sabah bı aksama yanı aralarda atıstırmalık meyve tarzı tuvalet konusundan bende seni ok müzdaribim bıktım tuvalete gitmekten