Minikjelibonum doktorunuz niye bu denli umutsuz konustu anlamadim. Ben de 25 haftada serklaj oldum. 30. Hastadayuz sukur. Ama o zamandan bu yana hic rahim agzi olcusu ogrenemedik bebegin basi dikiste oldugundan. Doktorumda bundan sonra goremeyiz ama bir onemi de yok dedi. Yani belki benimkini de sadece dikis tutuyor ama doktorum hic umutsuz degil. Siz de caninizi sıkmayin. Yatmaya devam edin sadece elinizden geleni zaten fazlasiyla yapiyorsunuzdur iciniz rahat olsun. Guzel dusunelim guzel seyler olsun insallah