Hakanrabia bende bundan o kdar korkuyordum ki doktoruma sorduğumda “ağzına filmlerdeki gibi bi ped vereceğiz bağırma diye biraz dayanacaksın” demişti, muayenede korkudan bayılıyordum nerdeyse 😬😬 sonra “sen taş devrinde mi yaşıyosun kızım biz yamyam mıyız tabiki uyuşturacağız hiçbir şey hissetmeyeceksin deli deli şeyler kurma kafanda, sen bebeğin kordonunu da taşa vurup kesiyoruz sanıyosundur” demişti 🤣🤣 hiiiç korkmayın, uyuşturuyolarmış çook şükür ☺️