zeynos07 Merhaba bebek çikolatalarınızı ne zaman ve nerde yaptırdınız , önerilerinizi bekliyorum hanımlar biz 36+1 olduk
91ARIN91ASK zeynos07 ben nostalji olsun diye emzik şeker vardı eskiden onlardan buldum büyük bi markette ondan alıcam 🙂
Guldem1 zeynos07 hacı şeriften aldım gayet güzeldi buradaki çoğu kişinin önerisiyle aldım memnun kaldım doğuma 1 ay kala aldım
burcumelis Daha yaptırmadım canım da yaptırmıcam ben bu virüsten kimseyi istemiyoruz zaten kime dağıtcaz ki
zeynos07 burcumelis orası da öyle ama hastahane de falan dağıtırız hiç değilse diye yaptırmak istiyorum
symslmz İnstagramda bebek çikolatası diye bir sayfa var web sitesi de çikolata atölyesi diye geciyor ben tadını da özenlerini de cok beğendim arkadaslma hediye yaptırmıştım tavsiye ederim