Happinessoon Gebeliğimin 5. Haftası akşamları karnım ve midem ağrıyor normal mi yaşayan var mı aranızda kızlar 😞
kfulya1905 Happinessoon üşütüyor olabilirsin kuzum. Kendine dikkat et ayağını sıcak tut. Soğuk şeyler tüketmemeye özen göster.
Happinessoon kfulya1905 Haklısınız aslında ayaklarım çok üşüyor çorapta fazla giyinmiyorum artık dikkat edicem 😞
kfulya1905 Happinessoon bu aylar giy balım. Bende çorapla darlanıyodum ama mecbur giydim. Ki ayağım kolay ısınmaz bir de.