bus91 kelebekannesi01 20 hafta canım saglık ocağına kayıt oluşturdun mu senı arıyolar aramasalarda 20. Hafta da gıtmen lazım
kelebekannesi01 bus91 yok gidip kayıt oluşturmadım ama bi ara beni aradılar hamile olduğumu belirttim ama sisteme geçtiler mi emin değilim
bus91 kelebekannesi01 bence bi git hem ebenı öğren numarasını verdı bana doktora ulaşamadım zaman ben ebeye soruyorum cok şükür cvp verıyo
beyza-guven bende ilk. dozu 18 inci haftada oldum şuan 27 haftaligim saglik. ocagindaki hemsire doktoruna söyle eger vurdur derse ikinci dozu vuralim 35 e kadar vuruluyor dedi