Mekselinahahabs 9 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bugun ilk defa sabah kahverengi akıntım oldu korkuyorum yerleşme olabilir mi ?
Mekselinahahabs khrmnozg benimde öyle dr gidemiyorum şuan ne olabilir düşük belirtisi değildir değilmi ? Eşim sağlıkcı hormanlardan dolayı olmuştur dedi
khrmnozg Mekselinahahabs o zaman korkulacak bişey değildir merak etmeyin bende çok korkmuştum ama doktor normal karşıladı aynısı arkadaşımada olmuş sonradan öğrendim düşük falan olsa bi kaç damlayla olmaz diye düşünüyorum İçini ferah tut miniğin güçlü ve seninle 🐣
khrmnozg Mekselinahahabs benimde ilk gebeliğim sonuna geldik ama hala bişey bilmiyormuş gibi hissediyorum 🙈