Angelkljh Sezaryan doğum yapan var mı yapan varsada bebeği direk aileye mi götürüyorlar yoksa yanımda mi duruyor beraber mi çıkıyoruz odadan canlar merak ediorum
Deletedmom68 Angelkljh canim ben orda hamsireydim bebegi once dogumhaneye alip olcumlerini asilarini yaparlar sonrasinda giydirip odaya getirerek sizin ailenize teslim ederler daha sonra da sizi ameliyathaneden odaniza getirirler