ESMAARAS ben 2 sene önce kızımı 10 gün önce de oğlumu normal doğurdum kızımda lavman suni sancı almadım hiç oğlumu doğurduğum hastanede lavman yapılıyordu ve suni sancı almam gerekti ikisi de korktuğum kadar değilmiş hiç korkmayın canınız yanmayacak diyemem ama geçip gidiyor yürüyerek çıktım ben doğumhaneden burundan nefes alıp ağızdan vermek çok rahatlatıyor belinize soğuk bez koymak masaj yapmak ağrıları hafifletiyor