Uykulugebe Sütü artırıcı etkisinden dolayı içmek istiyorum vücudum sut depolasin şimdiden diye. 34 haftaligim. İçen var mı? Bir sorun olur mu?
Minneg Merhaba, benim sırt ve bacak ağrılarım oluyor diye doktorum içebilirsin rahatlatır demişti ama sen yine de doktoruna sor istersen herkes bir olamayabiliyor
turgutugra Ben birinde okumuştum formda yazmıştı rezene çayı içtikten sonra doğumu başlamıştı.. doğumdan sonra içsen daha doğru olur