Canım biz 3 sene önce düzende yaptırmıştık fiyatı hatırlamıyorm ama 33 çıkmıştı sınırın çok az üstündeydi üroloji doktoru kaan aydosa gitmiştik imkanın varsa ankaradaysan muhakkak gidin derim ilaç verdi 6 ay sonra muhakkak düzelir dedi bebeğim oldu düşükle sonuçlandı ama smdi yine ilaçları kullandı eşim şuan yine hamileyim darısı isteyen herkesin basına