sevdax ben iki doğumuda yaşadım açılma olmadığı içim sezaryen olmak zorunda kaldım.hoş bi süreç değildi ama sonuç güzel şükür.suni katlanılamayacak bişey değil ama dakikada bire düştüğü içim artık yoruluyorsunuz o kötü ,ben 7saat suniye bağlı kaldım 1,5 cm açılmayla gittim.7saatlik suniye 3cm ilerleyebildi😢 baktım olmuyor sezeryan a girdim,gücümde kalmamıştı açıkçası @Dilekyc SalEz