aselelif06 Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım 50 mg bir kez kan verdiö sıvıyı içmeden bi de içtikten sonra verdim başka da vermedim anlmadım 3. Kanı almadılar bana da bişey demediler bende sormadım