EsraaaG Herkese merhaba 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Adet ağrısına benzer karın ağrısı yaşıyorum. Doktorum normal olduğunu söyledi ama ben korkuyorum aranızda bu şekilde karın ağrısı yaşayan var mı? 🙈
Tomwaits2323 İlk zamanlarda oluyor canım 7-8 haftalıkken geçmeye başlıyor yavaş yavaş korkma yani kanaman olmadığı sürece doktorlar normal diyor :)