ozi52 Kızlar konu başlıgında ki sorunu yaşıyorum. 10+4 günlük hamileyim. Aile hekimine gittim bana '‘ travazol ’' krem verdi. KullanAn varmı çekiniyorum kullanmaya da 🥺🥺🥺🥺 Önerisi olan varmı başka 🥺🥺🥺
e_doga ozi52 sorununuzun çözümünü tabiki de doktordan daha iyi kimse bilemez ama ben de vajinal problemlerde ( mantar, enfeksiyon, kaşıntı vs..) ilk olarak travazol kullanırım . Tabiki doktoruma danışarak..
Ozlem8989 Doktorunun dediğini yap, başkalarının önerilerini uygulama bence. Hamilesin ve doktor tavsiyesini dinlemelisin
ozi52 Ozlem8989 Haklısın da aile hekimine gittim. Kendi kadın dogum doktoruma gitmedim. Sorsam mı utanıyorum da bayan olsa çekinmem de 🙈 Şu başıma gelen 🤦🏻♀️
Makbule7995 ozi52 şükret canım inan ki siğil olsa daha kötüydü ben ne yaşadım o kötü günler gitsin gelmesin diyorum sadece inşallah hemen geçer
ozi52 e_doga Bende kaşıntı diye gittim aile hekimine. Sora bi batma hissettim ve erişmemiş sert çıban 🥺
ozi52 Makbule7995 Çok geçmiş olsun canım sizede. Geçer inşallah biran önce bişi olur diye korkuyorum da🥺
Burcinagiir ozi52 canım kendi kadın doğum doktoruna sor bende çektim bunu ☺️ İnanılmaz felaket bir acı