Kızlar bi kaç kere forumda gördüm okuyorum ama fazla aktif olmuyorum merak ettiğim bi kaç şey var bilgi verirseniz sevinirim 39 haftalık hamileyim bugün doktor a gitim kontrolüm vardı her seferinde doktora soracağım diyorum ama unutuyorum sizin haberiniz varmı acaba doğumu başlatan bilgilerden ne yaparsak sizce doğum baslar misal merdiven çıkıp inmek ilişki ye girmek gibi normal yapmak istiyorum doğumumu zamanı da geldi ama acilmam yok sadece vajinada ağrı var bugün doktor bebeğin aşağı baya inmiş ama açılma yok d3di sizce neler yapmalıyım