yuksell07 22_FN tahlil yaptırıp vücudundaki lh değerine baktirmani öneririm cnm sana ilaç kullanıp düzene girer
bigunanneolucak 22_FN yani ovülasyon testi bu kadar gün koyu cıkmaz böyle. Bi kaçgün sonra tekrar yap bence gebelik var gibi cnkü
22_FN bigunanneolucak inşallah canım bi kaç gün daha bellim bide bugün kanamam oldu leke şeklinde emzirdiğim için düzensiz adetlerim devamı gelmedi ama kafam ondan çok karıştı
22_FN afrasil 2adetim biteli 10 gün oldu normalde yumurtlama zamanım ama lekelenmem oldu üstüne kaç gündürde pozitif çıkıyor
afrasil 22_FN bence lekeleme baska birşeyden kaynaklı olabilir ovulasyon da bu sekil olupta gebelik testinde olmaması imkansız. Dediğin gibi yumurtlama dönemindesin tam bence bu günleri değerlendir