Hep zamanında doğum hayal etmiştim ama bizim kız o kadar dayanamadı maalesef. Geçtiğimiz salı önce covid haberi aldım cuma gününe kadar yüksek ateş vs derken cumartesi tam toparlandım bebek hareketlerimin azaldığını hissettim. Salı günü gün içerisinde nerdeyse 4-5 hareket ya hissettim ya hissetmedim dün sabah doktorumu aradım hemen hareket hissetmiyorum diye. Önce korona testi yaptık şükür atlatmıştım negatif çıktı. Ultrasonda bakıldığında suyunun azaldığını bebeği tutabildiğimiz kadar tutmaya çalışacağımızı söyledi doktorum. Sonra NST bağlandığında çok uzun süre tutamayacağımızı öğrendik hemen ciğer geliştiricinin ilk dozu vuruldu, gece de ikinci doz vuruldu ve dinlenmeye başladım o sırada yatışım yapılmıştı. Sabah 6 gibi hemşire nst için geldi tekrar ağrı da çıktı bebeğin hareketleri ve kalp atışı da daha fazla bekleyemeyeceğimizi gösteriyodu saat 8de acil sezaryene alındım. 8.30da doğdu küçük prensesim. Çok kısa görebildim kucağıma vs alamadım. Şuan kuvözde kalıyor birkaç hafta toparlanana kadar kalacakmış. Haftam küçük olduğu için süt gelmiyor henüz 2 saatte bir sağarak göğüsleri uyarıp bir an önce süt gelmesini sağlamaya çalışıyoruz. Dua edin lütfen bir an önce toparlansın kızım 🙏🏻